Trött

hej på er!
Har varit så sjukt trött idag, så jag dör ju nästan :( har jobbat sedan 5 imorse till klockan 1, sen gick jag och gymmade, sen mötte jag upp emma och har varit ute och gått med henne hämtade även hunden och tog med henne, sen har jag gått med syrran till konsum och runt lite.. är hemma nu iallafall och ligger i sängen med nya SOLO! gott mos! ska forsätta läsa sen vid nio blir det desperate, sen soooooova!!
Har fått ont i mina benhinnor nu igen.. så himla typiskt men mamma tror det är för jag har gått ner nu på morgonen i fel skor och att det är kallt.. får hoppas det blir lite bättre snart :) annars orkar jag inte mer!!
Ha en trevlig kväll ♥ pussar!

hihi, sööt.


Kommentarer
Postat av: danten89

Diggade du den tröjan?=)



Jo men det är bra :)

Själv?



Kram

2011-11-22 @ 20:48:49
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en Onepiece i min blogg om du känner för det :)

2011-11-23 @ 15:40:00
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0