1a Oktober 2011

Oj vad tiden går fort.. det är redan oktober!
Vaknade kvart över tio idag med värsta huvudvärken.. jag mår inte alls bra idag tyvärr.. får se om jag kan vara med alexandra senare ikväll men vi får hoppas på det bästa iallafall ♥
har inte gjort så mycket under dessa timmar på förmiddagen, har tittat på beck. slog på tvn och den började precis när jag satte mig för att titta. gött !
det är fint väder idag, funderar på om jag ska gå en sväng, men det är kanske inte det bästa man kan göra när jag mår som jag gör :/ aja vi får se!
nu ska jag titta på grey´s anatomy (:
ha en bra lördag ♥ pusss o kram
en bild från igår!

Kommentarer
Postat av: danten89

Inte gör något? :O



Kram

2011-10-01 @ 14:04:04
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0