godnatt

Ligger i sängen och tittar på grey´s anatomy av säsong tre :) det är sjukt braaa !
Ikväll har jag varit hemma och slappat! chiiiiiillidillat! haha ;)
aja, iallafall imorgon ska jag nog sova länge, härligt!
Imorse hade jag ställt klockan på tjugo över sex, för jag skulle duscha. men sen gick jag upp kvart över sju istället..
jag var så nära på att skippa skolan idag, var så himla trött! och att vi bara hade en engelska lektion i tre timmar kände mig väldigt peppad! men jag gick, kom hem tidigt köpte med mig en chai latte :) gottttt!
Nu ska jag titta på det sista avsnittet som jag laddat ner, sen ska jag nog sova eller så blir det något/några avsnitt av desperate ♥
vi hörs imorgon! godnatt o sovgott.
en bild för några veckor sedan!

Kommentarer
Postat av: danten89

Vad gör du nu då?=)

Kram

2011-10-07 @ 23:08:29
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Sov så gott då?=)

Kram

2011-10-07 @ 23:43:32
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0