Grattis syster!

lilla vilda fyller 11 år idag!! grattis på dig sötunge ♥

(jag har inte hunnit skriva något på bloggen idag.. haha)

iallafall, idag har jag firat vilda lite :) sen var vi på stan och åt sen gick vi in på team sportia och sen åkte vi upp till a6 för mamma och pappa skulle handla så då gick vilda och jag in på zooet dom har där, så himla söta marsvin hade dom där! så att man ville köpa allihopa!! guud vad söta dom var, hihi!
sen när vi kom hem åt vi tårta och sen slappade jag en stund och sen tog jag med zindy ut och gick en långpromenad! nu ligger jag i sängen ny bastad och ny duschad! gött ;)

Imorgon blir det tyvärr skolan.. hoppas jag är sjuk eller något imorgon för jag mår inget bra nu.. har skit ont i magen och så fryser jag. (inte för att jag vill vara sjuk, men det hade varit sjukt skönt att vara hemma imorgon hahaa) aja! 
Men nu ska jag titta på nån film eller nåt :) sen ska jag sova!
godnatt och sovgott, pussar ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: danten89

YeaH :)

Grattis din syrra.

Det är bra :)

Själv?

Kram

2011-10-16 @ 21:51:38
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Härligt att höra :)

Gör du idag?

Kram

2011-10-17 @ 09:16:58
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0