Söndag 2a Oktober 2011

Godmorgon!
Gårdagens kväll spenderades med alexandra! vi färgade håret, det blev ganska bra :) men möörkt, haha! visar en bild senare idag kanske.. alle skulle färga sitt rött, men det blev inte så mycket rött men det var sjukt snyggt iallafall! :D
Planerna var att äta pizza men vi hann inte, sen skulle vi äta på kebbabbaren men det hann vi inte det heller, haha! sen när vi hade varit på festen i Bankeryd så tänkte vi äta på kebbabbaren igen då, men vi missade bussen från Bankeryd till jönköping, så det blev en korv för alexandra klockan tio i två ;) hahahah! ^^
sen åkte vi hem, och jag somnade så fort jag la mig i sängen, skit trött!
aja,idag är det söndag.. jobbigt men sant. idag måste jag dela reklam jag har en snäll syster som hjälper mig idag så det går nog:)
bild på bästa alexandra, haha ♥

Kommentarer
Postat av: danten89

Hade en superlördag :)

Du med?

Jag var på middag, dudå?^^



Kram

2011-10-02 @ 11:49:18
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0