Tisdag

idag är det en tråkig tisdag..
har varit i skolan idag i en kvart kanske? sen åkte jag hem, jag var klar med alla uppgifter så jag fick gå hem. det var hemskt onödigt att komma dit vid tolv och sen åka hem 20 minuter senare.. trött jag blir på skolan
aja, nu sitter jag hemma har tittat på grey´s och nu väntar jag på pappas goda mat :)
har haft ute det stackars marsvinet som är kvar, som lever själv nu.. tänk att ha levt med sin bror ända sedan de föddes han måste ju undra vart han är? igår sprang han runt i buren och pep. tog då ut och gosade med honom. stackarn. men idag har han fått gosa med mig fyra gånger :) han är så söt lilla piffen

en bild på det lilla långhårige marsvinet, hihi!

Kommentarer
Postat av: danten89

Lugna puckar =)

Själv?^^

2011-10-11 @ 18:36:39
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Se fotbollen ikväll? =D

2011-10-11 @ 18:41:16
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0