Efterlyst

Sitter och tittar på Efterlyst just nu!
har inte orkat blogga idag, men var i skolan i tre timmar sen var dagen slut :)
Så tog bussen hem, sen slappade jag i flera timmar och åt varma mackor i soffan! guud vad härligt det var att ta det riktigt lugnt... hihih! Kollade på desperate avsnitt, hur många som helst vet inte hur många jag såg ens ^^ hahah! sen tog jag med Zindy ut och gick en timmes promenad i skogen och sprang runt! härligt!!
aja, nu ska molly göra en inbakad fläta i mitt hår som jag nog ska ha imorgon, imorgon ska vi ha riktigt fina hotell kläder på oss och sen mina klackskor! en riktig buissnes woman! hah! :) vi ska på studiebesök imorgon på ett hotell!
men nu börjar efterlyst! ha en bra kväll ♥



zindy


Kommentarer
Postat av: danten89

Mår okey =)

Vad gör du nu?



Kram

2011-09-14 @ 23:36:26
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Klara Gadd

Förlåt att jag skriver det här på din blogg vill inte vara irriterande...

Alla vill väll bli något, lyckas, följa sin dröm. För mig skådis och artist... i USA

Jag heter Klara Gadd och är 16 år, följ min resa till Hollywood när jag försöker förverkliga min skådespelar och artistdröm på det stora auditon eventet IPAS i Los Angeles, i min första dokumentär/realityshow om mig och min karriär!

Vad kommer det leda till? ;) Kolla och se!

http://www.youtube.com/user/KlaraGadd

OCH det kommer en ny snart :)

Kram och tack! :)

2011-09-15 @ 10:08:34
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0