Godnatt

Skolan idag var tråkig, men lektionen varade inte så länge, hahah ;)
Men sen efter skolan åkte alle och jag hem till mig och beställde pizza gick hem åt den, och sen snackade vi och chillade! Sen mötte vi upp Isabella och sen Sandra :)
vi åkte till råslätt, för tönten vid namn Isabella Wallén ville åka karuseller..... men vi stannade inte där länge, för sen kom Johan och hämtade oss å sen åkte vi runt i några timmar, sen till donken och så vidare, orkar inte berätta! hahaha ;P
Nu har alexandra precis gått till Andreas och jag kom på att idag har jag glömt bort att blogga, jag har inte haft tid! :P
aja, men nu ska jag sova! vi hörs nog imorgon :)
Godnatt ♥



aawwsiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0