Godnatt

Har varit på Adelövsmarknad :)
hittade en snygg väska och ett snyggt linne som jag haffade!!
Fick även mitt paket idag! men den var för liten jackan, tyvärrrrrrr :( så jag ska lämna in den imorgon! och så har jag beställt en ny!! :D som kommer om 2-4 dagar :D så det kan inte bli mycket bättre! det bästa hade ju varit om den passade från början men synd nog så gjorde den inte det.. aja nöjd är jag iallafall sjukt snygg var den! :D

Nu sitter jag i sängen och har städat mitt rum lite, packat den nya väskan med skolsaker och nu är det bara datorn som fattas :)
Ska nog gå och tvätta bort sminket och göra mig redo för sängen!

Imorgon ska jag vara med bella och alle (: vet inte vad vi ska göra än men det märker vi och sen ska vi la på någon råslättsdag eller nåt, vet inte riktigt men dom skulle åka några karuseller eller något ;P haha!
aja vi får se vad vi hittar på.
Nu ska jag läsa lite bloggar, så hörs vi imorgon pussar till er ♥

'

snyggg

Kommentarer
Postat av: danten89

Imorn ska jag på stan=)

Dudå?



Kram

2011-09-01 @ 23:15:36
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: emma

sv: nja inte så mkt :D kom nyss hem ifrån en kompis, kram

2011-09-02 @ 21:15:18
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0