Lång promenad!

Vi fick sluta en timme tidigare än vad vi egentligen skulle göra idag för det fanns inget internet på hela skolan! hahaha! gött ;D
Efter skolan tog jag bussen till mormor och morfar och hämtade zindy! tänkte ta med mig mamma och henne ut på en promenad i skogen! men ikke såklart, det började ös regna när jag kom utanför dörren!! skit också men jag och zindy sprang hem och nu är vi hemma och är lagom blöta.. har precis bytt om till mjukisbyxor! :)
Ska äta om någon timma så ska vi se om det slutat regna efter ett tag så vi kan gå ut!
Nu ska läsa bloggar sen ska jag göra nåt, haha! vi hörs senare iallafall ♥

söta puffi


Kommentarer
Postat av: danten89

Okey, hur är det annars nu då?=)

Kram

2011-09-08 @ 17:48:39
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Är fortfarande segt :(



Hur mår du?=)



Kram

2011-09-09 @ 00:12:01
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0