Söndag 4e September 2011

Godmorgon! ♥
Vaknade ganska tidigt av vilda, jobbiga ungen smällde i min balkong dörr och sen sätter hon säg på golvet neranför min säng och smaskar och grisar och prasslar med en godis påse?! vem äter godis halv nio på morgonen?!?!??!?!
Nu är ja iallafall vaken :)
Igår kväll blev det andra planer åt hemma sen tvingade Alexandra ut mig till att åka limmo! så jag följde med ;P
så jag kom hem två eller nåt.skittrött.
Idag ser det ut som det är fint väder, så ska ligga och sola heeeeeeeeeeeela dagen! sen ska jag städa mitt rum ordentligt! sen ska jag fråga pappa om vi kan ut och övningssköra senare :)
Nu ska jag titta om Irene huss filmen är klar, som jag laddade ner igår!



Black eyed peas - Just can´t get enough.

Kommentarer
Postat av: danten89

Det är toppenbra =)

Själv?

Kram

2011-09-04 @ 11:23:17
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Grym låt!

2011-09-04 @ 13:05:06
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0