Ligger i sängen!

Ligger i sängen och ska snart sova. Eller okej då jag KAN INTE sova.. Haha! Jag vet inte vad jag ska sysselsätta mig med.. Jag somnar alltid på 10 minuter så fort jag lägger mig i sängen somnar jag men idag kan jag inte, kan ni somna fort? Eller är ni en sådan person som ligger i sängen i flera timmar innan man somnar? Min syster och jag är helt olika, jag somnar skit fort och hon ligger och försöker och somna men det tar flera timmar! Haha, det är ju synd om folk som inte kan sova på flera timmar.. Men det är så kul när hon berättar haha ! Sen inte nog med att hon somnar sent utan hon vaknar också flera gånger på natten och dricker vatten och går på toa. Haha! Och innan hon ska sova eller ja försöker sova då ska hon trycka på sin väckarklocka tusen gånger så att hon ser vad klockan är.. Haha! Så himla störigt och så trycker hon extra hårt så att jag ska höra så att hon ska retas lite ni vet haha;) det är la en sån sak hon har fått för sig!!
Aja, nu ska jag försöka somna. Förresten tittade på änglagård tredjegången gillt. Den var faktiskt ganska bra! Kollade igår på welcome to the rileys och den var sjukt bra. jag trodde inte alls det var en sådan film som handlade om det den gjorde så den var riktigt bra :))
Jag äger ut Emma på wordfeud !! Hahhaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0