GODMORGON

Är uppe med tuppen, shiiiit är så himla trött så jag döööör! känns verkligen inte som en höjdare att sätta sig i bilen nu och åka till jobbet och jobba!!!!! men känns nog bättre senare hoppas jag på!
känns som om det är en sådan göra-ont-dag-i-magen, haha! hade lite ont i magen igår och mådde illa? konstigt.. men hoppas det inte är något eller typ magsjuka! men nu ska jag gå ner och sätta på mig lite kläder och sen ska jag sminka mig lite snabbt, och sen vila tills mamma och pappa är klara tills vi ska åka, haha ;)
Vi hörs när jag kommer hem imorgon!
Ha en bra dag ♥



titta vilket snyggt dusch draperi vi har ! , haha

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nej, inga planer faktiskt :) Hur mår du idag då? :)

2011-02-09 @ 10:37:22
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Emmie

Sv: Bara fint här :) Ska du hitta på denna onsdag då? :)

2011-02-09 @ 13:23:42
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0