TAGGAR MATCH!

har tittat på 101 sätt att åka ur en gameshow! :D HAHAHHAHA! det programmet är det bästa! alltså fyyy fan vad bra det är, det bästa var ju när jockiboi sket på sig! hahahaha, fan vad jag har garvat !

sitter iallfall och taggar matchen vi har imorgon! :D vi spelar ju äntligen hemma match!
dissen med detta är nu att jag är skit förkyld, näsan rinner hela tiden.. jobbigt -.- men hoppas det blir bättre imorgon! för jag är sjukt taggad till detta! ;)
så ska la gå och lägga mig och sova snart! kommer sova som en stock, är så himla trött.
vi hörs imorgon, och nu hoppas jag att alla önskar oss lycka till och att vi vinner!



Piffelidiff

Kommentarer
Postat av: Jack

re: jag sitter hemma lyssnar på musik och redigerar bilder! Vad gör du själv? c:

2011-03-11 @ 22:11:22
URL: http://lowicka.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: bara bra :D va gör du denna kväll då? :b

2011-03-11 @ 22:36:59
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0