Måndag 9e Maj 2011

hejsan!
Har varit i skolan hela dagen idag, har varit i köket så har inte kunnat uppdatera ;)
hade prov i matlagningen idag, gjorde kyckling marengo! :D och det gick awsome! fick VG! :D så stooolt ;D haha, gott det iallafall, nu har jag något att vara stolt över angående skolarbetet! hahaha, imorgon blir det nationellt prov i engelska och sen ska jag ha omprov i livsmedel, nu ska jag sätta det provet!, fan orkar inte ha mer omprov.. sen ska jag bara göra två matte omprov sen är jag klar :D sen kan jag chilla liite.. men nu ska jag öva, annars kommer jag ju inte kunna något imorgon :P
vid åtta blir det träning, idag ska jag vara med fullt ut och se hur mycket mina ben pallar, om dom inte gör det kommer det suga så jävla hårt.. sen i juni är det cup, efter den cupen ska jag ta det så lugnt som jag bara kan, vila,vila,vila,vila,vila mina stackars överansträngda ben!



en bild jag tog nyss!

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: okee!

jahpp

själv?

2011-05-09 @ 18:00:45
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: danten89

Jag har vart och handlat, städat av och tvättat :)



Hänt själv idag? Bara skola ;)?

2011-05-09 @ 18:20:45
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, det finns en till och ny tävling i min blogg, var med i den också!♥

Man kan vinna resa till London med sin familj eller vänner ( Max 4 st som får följa med dig )

det är 5 st med dig! Om du vinner så får du bestämma vilka som får följa med dig och vilket datum

du och din familj eller vänner vill åka dit! Var med du också! Den häftigaste tävlingen någonsin!

2011-05-09 @ 20:43:55
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0