Städat!

hejsan.
har städat mitt rum, dammsugit , dammat , plockat iordning mm :P
Men nu är jag äntligen klar! ;)
Har också tagit på mig en ansiktmask det gjorde jag medans jag städade för det är så jobbigt att vänta medans den ska torka. :P haha ^^
Lite bilder från mitt rum:
Dom är lite suddiga och man kanske inte ser för det är ju mörkt ute nu :P

Mitt rum:



Det ser kanske inte så fint och städat ut men för mig är det det :P haha xD

Ute just nu från min balkong! :



Man ser typ inget på den sista , haha men men :P xD
Den var fin ändå! :)

 Dagens hemma outfit!



Har också bestämt morgondagens outfit!
Men nu ska jag nog gå ner och titta på tv! (; så vi hörs senare!
Ha en fortsatt bra kväll!

PuSs // Thiilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0