Sur -.-

Hej på er!
Skolan i dag var onödig som fan, fick skjuts av kusinen till skolan sen väntade jag på Bella en stund sen gick vi upp till klassrummet och började vid halv två och så satt vi där i någon timma eller nåt sen fick vi en kvarts rast och gick igenom mål och grejer vi ska göra på idotten&hälsan A ;)
Sen gick vi till JB- hallen och gymmet och hon visade oss lite och sen fick vi skriva en enkät till henne så hon skulle veta vad vi tyckte om idrott och lite sånt.
Sen fick vi sluta en halvtimme tidigare! så vi slutade vid tre.
Då gick Bella och jag in på A6 och tittade lite! (; hade tittat på en tunika innan men jag hade nog inte andvändning för den så jag köpte den inte även den var fin! vet inte om jag ångrar mig lite, haha ^^ kanske..
Köpte en vit långarmad tröja h&m en tunn den var snygg! ;)
Sen tog vi bussen hem bella tog 3:an jag 13, busschauffören körde som ett fyllo med andra ord som en idiot! hae inget vett i huvudet, för han höll på och tuta på en bil framför för hon inte kom ut i trafiken för det var så himla mycket folk, för det är ju bilmässa eller ngt! ;P så jag bytte buss vid elmia till ettan, så jag tog 15 hem sen fick bara vänta i 2 minuter så det var bra! ;)




 Jaa den var helt vanlig! h&m 99 kronor.

Och jag är arg just nu jag delar ju ut reklam och jag har inte fått alla min reklam och så var det en tjej som smsade mig och sa att jag hade hennes och hon hade mina, men det var inte så. och nu fattas det 6 buntar med reklam till mig, och dom svara inte på svensk direktreklam men jag har mailat dom lär ju inte komma med det förrens imorgon! -.- såå jävla säämst är dom!
Kan dom inte äns fixa så att det kommer rätt till rätt person!??! vad fan är det som är fel? det är ju för fan inte svårt! herregud.. jag fattar inte vad problemet är.. GAAAAHH jag är så jävla sur just nu! -.- ;( så himla typiskt det kan ju inte vara så att räkna till 6 eller?! ^^
jaja nog tjatat om det!

HAHA! det är ju Freeeeedag i daaaaaaaaag! :D

men nu ska jag sitta lite till vid datorn och läsa bloggar och vara på kommentarer och facebooka lite! ;)
Vi hörs senare ikväll =)
Ha en trevlig fredags kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

den där tröjan är bland den skönaste som finns :D min favorittröja!

2010-08-27 @ 19:45:09
URL: http://evelinajegreus.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag har färgat håret osv :D själv? :)

2010-08-27 @ 21:50:25
URL: http://evelinajegreus.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Sv: härligt att höra! ^^

Jo, det är tiptop med mig, lite surt att plugga på en fredagskväll bara -.-



Vad gör du då? :)

2010-08-27 @ 22:04:38
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: lashnoblom

haha, ja det kan verkligen kallas som en onödig skoldag :P

jaså, va äre för reklam du dela ut då?

blir inte så mkt för min del. inget är inplanerat så det får helt enkelt bli som de bli. så får man hoppas att det blir en bra helg :)

2010-08-27 @ 22:40:09
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0