100301

1 Mars
Nu börjar det Låta som vår men nej, om man tittar ut så ser man bara snö snö och snöö! det är iaf sjukt mycket snö nu det har varit det i nästan 2 månader nu eller vad det är :P skulle ha min skinnjacka på mig i dag, men när jag tittar ut genom fönstret på morgonen så ser jag ännu mer SNÖ! så nej! hah.-.-
Har nyss kommit hem från skolan var på läxhjälpen med matten jag gick igenom ett prov med kristina.. ;P
Skolan i dag var väl helt okej, det var bara lite lamt ^^ men annars så! :P
I morgon blir det betydligare tråkigare än vad det var i dag! i morgon har vi so, franska, no och sånn skit.
Men nu ska jag läsa lite bloggar! :)
Ha en fortsatt bra dag ! :)
PuSs
 // Thiilda



                                                          Dagens Outfit!





- Svart tröja med paljetter - H&M
- Svarta jeans leggings - Vila
- Vitt linne - JC
- Halsband - Julklapp
- Jeans rosett - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0