100316

Hej Söta läsare !
Nu är jag hemma eller jag har varit det ett tag nu ^^
I dag har skolan varit ganska okej, men ändå fett jobbig!
Började halv nio men NATIONELLA PROV I ENGELSKA! :P haha, jag trodde det var på torsdag! :O haha så smart är jag men det gick iallafall BRA! :D det var inte såå himla svårt, jag svarade som tur var på allt! :P ^^
Så jag slapp franskan i dag meee! :) haha så jag ska göra diagnosen på torsdag! (: undra hur många gånger jag har sluppit den,. xD
Men då började lektionerna som vanligt efter klockan tolv, ;P och vi satt och solade i dag, jag fia och jannike! så himla sköönt! det börjar verkligen bli vår nu! :)
Men efter nationella prov var det mat - Lasagne den var faktiskt god! ;)
Sen började jag kvart över tolv med engelska. Lyssnade på några presentationer, jag ska nog göra på torsdag! :P
Efter det so, ;P satt som vanligt och lyssnade på hasse.. xD
Sist hade vi no och då jobbade vi med några frågor typ :P
Och på So:n sa hasse att vi har inställd lektion i morgon!! :D:D haha^^ fattar ni hur glad jag ee??!! :D vi börjar egentligen tio i tio men nu hade vi den lektionen inställd så vi börjar senare! :P och det klassrådet vi har efter so:n är också inställt eller nåt så jag börjar TJUGO I ETT! :D med ett prov sen bild! :P haha ^^ så himla gött! det är nästan ingen idee att komma till skolan i morgon :P höhöh^^ ;D

Sol- bilder från i dag! observera att vi är hemskt SNYGGA! :D




höhö ^^

Dagens Outfit bilder kommer senare! :)
Nu ska jag dra mej neråt och äta lite!
Hörs senare! ♥
Take Care // Thiilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0