Dagen.

Hej! ;)
Kom nyss in för jag har just delat ut lite reklam! :P
Och jag är väldigt hungrig!  men vi ska snart äta! ;P
I dag har jag som sagt varit i skolan, ;( fyy fan. Alla var helt sega i dag speciellt en del.
Annars har dagen varit okej, ikväll ska jag titta på Let´s dance tror jag! :)
i helgen ska jag nog dela ut reklam och sen ska nog mammi och jag köpa skor! :)
Ingen match denna helg för vi ska ha tre matcher nästa helg! och då ska vi nog sova över där! :)


                                                      Dagens Outfit!


- Vitt linne - JC
- Vit lång tröja - Company
- Grå kofta med små vita ränder - JC
- Blåa Cheap monday jeans - Bobbys

Men nu ska jag gå ner lite och umgås lite med mammi och pappi! :)
Hörs senare i kväll!  ♥
// Thiilda







Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe ja ska göra det:D

2010-03-19 @ 19:02:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0