100502

GodMorgon! ;)
Vaknade vid nio ungefär sen dess har jag tittat på tv och ätit frulle i sängen! :P hehe, det var mysigt ;)
Orkade inte uppdatera något igår kväll det var så sent eller klockan var tolv eller nåt när jag gick och la mig för jag tittade på en film Nancys Diaries tror jag den hette? den som gick på 4:an igår kväll :)
Den var faktiskt hemskt bra, sen tittade jag på kvarterets gata, det är så himla roligt! (: haha!
I dag ska jag nog inte göra så mycket mer än att vara hemma och fixa min balkong med blommor, bord, stolar och inreda det lite fint! ;) det ska bli kul, syster ska hjälpa mig också! ;P

Men nu ska  jag börja med det vi får höras senare! =)




Ha en trevlig söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0