HEM LJUVA HEM

Hej på er!
Jag har inte uppaderat sen i torsdags förlåt för det, i fredags satte jag klockan på kvart i sju men jag somnade om till tio över sju och fick skynda mig hur mycket som helst!.. Jag hade tänlt blogga men jag hann inte då jue.. Så det fick jag stunta i, sen åkte jag och familjen Ullared Gekås! :) Jag hade tänlt skriva innan vi åkte men jag hann inte för jag hade inte packat ner allt! (A) ;P haha! ^^ Och så har jag ju inte uppadaterat i dag heller förrens nu bara för jag har ju varit inne på Gekås sen tio över sju sen kom vi ut runt ett tror jag?! ;) hehe, jag var trött efter det kan man säga för jag gick ju där inne i fredags meeee.. ;D
Men jag köpte massa grejs! :)





- Hårspray
- Ansiksmask
- Hårspännen
- vitt linne
- Vit halvkort tröja
- Jeans
- Svarta leggings med spets på sidan
- Spänne
- Sport linne
- Saker till marsvinen
- Body lotion
- Deo
- Borste till sminket
- Betty boo tröja
- Ullareds tröja! haha! ^^
- Tandborste
- Mascara
- Puder
- Rouge
- Spetstrosor
- Strumpor
- Sjal
Det var nog allt! ;P hehe..
Det jag är mest nöjd med är nog jeansen dom var så sjukt snygga! ;P hahaa!

FYY FAAN VILKET GOTT VÄDER! :D ÄLSKAR DET! :D Man kan ju gå i linne och shorts! ^^
Men nu ska jag blada lite reklam sen ska jag gå ut med det lite! :)
Men ha en fortsatt fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: :)

sv: Varit hemma hela dagen, och jag fattar inte varför eftersom det är så jäkla fint väder ute!

2010-05-22 @ 19:36:01
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

så mkt fint du köpt :D <3



Hoppas du får en toppenkväll :) <3

måste bara fråga vilken är din favoritglass?:D

2010-05-22 @ 19:46:34
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: ellie<3

Fin blogg, haft en bra helg ?

Kram/Ellie<3

2010-05-23 @ 09:56:36
URL: http://ellieadolfsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar; Åh vill också dit! Du fick hem fina saker iallafall :) jag har njutit en massa av vädret denna helgen, har ni också haft dunder väder? :)

2010-05-23 @ 21:09:04
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0