På jobbet

hallihallåå! :D
sitter just nu på jobbet, käkar en piggelin och slappar lite :) just nu har jag rast iallafall, sen ska jag nog hitta på något skoj!
hela dagen idag har jag målat, nae förresten det gjorde jag igår! as nice, sen idag har jag målat på förmiddagen klart. och nu har jag fixat lite ute och burit lite soppor och annan skit (:
Slutar fyra idag, sen går jag hem med pappa, efter det blir det nog att titta på lite big brother kanske laga lite mat kanske gör nåt men ska iallafall ut och springa idag igen :D
vet inte om jag får med mig kusinen idag, vi var ute och "sprang" igår, så jag vet inte ;Dhahhaa, det blev inte mycket löp, det blev mest släpandes fötter och klagomål...hahaha ;)
aja, nu ska jag kolla på lite bloggar! sen ut och jobba :D
såg att det var någon som hade frågat vad jag köpte i ullared, jag lägger in allt på bloggen i veckan!
vi hörs, ha en bra dag ♥



mmmmmmmmmmmm ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0