Tisdag 14e Juni 2011



bjuder på en fin bild från drottningholm förra sommaren i stockholm. mamma,vilda,jag och molly.
hejhej!
förlåt att jag är säääämst på att uppdatera men jag har sommarlov!! ;) jag vill inte sitta vid datorn hela tiden då heller, hahah! iallafall, annars allt bra. ska nig snart äta (:
var ute och gick/sprang innan! mer än härligt!
Nästa vecka börjar jag jobba det ska bli kul att göra något på dagarna efter de fyra veckorna så är det en ordentlig semester som gäller såklart!!
nu ska jag läsa lite bloggar och sådan skit sen ska jag äta, vi hörs kanske imorgon!
ha en bra eftermiddag, pussar till er ♥


Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

Jotack allt är bra, med dig också hoppas jag? :D

2011-06-14 @ 18:55:28
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej va härligt!

De är bra, själv då?:D

2011-06-17 @ 21:16:09
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0