Vad är det för dag idag?

haha, vaknade upp och visste inte vilken dag det var idag.. hahah glömsk!
Det har regnat hela dagen idag, så jag fick ge mig ut i regnet med mjukis,regnkappa och paraply! tvingade med mig kusinen också och nu är vi klara, jag var så blöt så jag är tvungen att byta kläder.. skulle bara avrapportera reklamen och sen ska jag äta upp min bulle och sen ska jag gå bort till kusinen, vi ska titta på någon film men vi vet inte vilken än. (:
imorgon börjar jag jobba så förvänta er inte någon bra uppdatering de närmsta fyra veckorna. haha!
okej, men nu måste jag skynda mig lite.
ha det bra i denna regniga söndag ♥



haha, en fin bild från förra sommaren i gröna lund!

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

härligt med grönan =)



svar: skönt att höra =) just nu gör jag inte så mkt, ska strax ut och gå med vovven och en kompis, dudå? (:

2011-06-19 @ 18:40:01
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: W!LMA

Superfin blogg !♥

Allt bra ?

2011-06-20 @ 18:55:05
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0