good night!

Cyklade upp till ebk och tittade på syster när hon spelade fotboll. och sen åkte vi hem och när jag kom hem så gick mamma och jag ut och gick med zindy i skogen ;D niiice!
Dagens problem: Jag har fett ont i min fot, jag har ett enormt skoskav, jag ska ta en bild så ska ni få se imorgon! -.-
så typiskt att jag alltid får skoskav, och det är så surt, för nu när jag inte tränar är jag ju ute och går såklart men det kan jag ju knappt nu, för går ju och haltar nu bara för mitt skoskav!! aja nu ska jag inte klaga mer ;)
Iallafall dagen har varit hyffsat bra, har fått lite sol på mig idag med efter skolan (då jag satt och stekte i solen och lyssnade på musik!) skööööööööönt :D
Har tittat på desperate nyss och nu är det bb så ska fortsätta titta nu, vi hörs imorgon!
Ha en bra kväll, godnatt&sovgott. puss! ♥




JÄVLA BLOGG.SE DET CPAR JU SOM FAN! JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DET NU, KAN DOM FIXA DETTA SNART!?!??!?!?!!??!
Ska nog byta till något annat kanske.


Kommentarer
Postat av: danten89

Jag har sett på Eurovision =)

Du har sett Big Brother? :)

2011-05-10 @ 23:30:39
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0