TEORI UTBILDNING

Hello! har varit på teoriutbildning sedan i måndags, kanske inte så mycket uppdatering då kanske ;)
men imorgon är det bara Riskettan jag ska gå på sen är det att bara köra på!! :D
var ute och körde en sväng inne i stan med mamma och pappa och sen in på a6 en stund och sen handlade vi på City Gross, haha :) mamma och pappa kväll! hihi, mysigt.
nu ligger jag i mollys säng och tittar på tv och glor på lite bloggar..
ska nog se big brother ikväll faktiskt! det verkar ganska kul idag... hahah! börjar ju utbildningen 14.30 imorgon så jag får sovmorgon! gött!!
Juste jag veeeet att jag lovade att lägga upp bilder på det nya jag köpt. men jag har glömt och inte hunnit, sorry! jag ska fixa det imorgon och ladda över bilder från kameran till datorn!
ha en bra kväll, puss ♥
herregud kommer ihåg denna låten, man kan inte göra något mer än att älska den <3

Kommentarer
Postat av: LISAFISAP ▲ photography

Sv: inget speciellt! Hur är det idag? ;)

2012-04-05 @ 09:58:17
URL: http://lisafisap.blogg.se/
Postat av: Monrou - Second Hand, retro & vintage

SV: okej :)

ja de är okej, själv då?

2012-04-05 @ 11:44:26
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0