Bredband och sån skit

hej!
satte mig just nu vid den stationära datorn, öhh har lite smått damp! eftersom jag inte hittar lösenordet till vårt bredband... så jag kommer inte in på internet på min laptop!! lite jobbigt om man säger så..
I vanliga fall har jag det i min dator så när jag kommer hem ansluter det av sig självt, ganska logiskt kanske.. men nu lämnade jag ju in min dator och dom tog bort allt på den och jag har inget på den nu aa den är som ny! och då sparades inte det ju.. aaaahh! himla skit. om jag inte fixar det tills imorgon vet jag inte vad jag ska göra fan. internet in my life ♥ men har ju internet i mobilen iallafall.. hahahah ;) tönt.
Körde 1,5 timme på gymmet idag, först crosstrainer i 20 minuter +2 minuter nedvarvning. sen mage + armar + ben. Sen bara för att jag hade mycket tid kvar så körde jag 10 minuter på löpbandet och 15 minuter på crosstrainern igen! hääärligt, trött nu :) de är gött, har precis smällt i mig lite kladdkaka som jag slog ihop och körde in i mikron!
Imorgon blir det skolan igen.. -.- jag har hotell och sen jobbig svenska med Martin, han är så himla jobbig när han bara ska prata! heheh



haha, denna låten är ju så himla go! den har faktiskt gjort min dag i dag!
Roger Pontare med När vindarna viskar mitt namn.
Ha en bra kväll, pussar<3

Kommentarer
Postat av: danten89

Fick inga jobb, finns inget :(

Så Satsade på en utbildning :)

Bättre än inget?

Går en omvårdnadsutbildning :)

Kram



2012-02-29 @ 21:24:19
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0