DET KÄNNS SOM OM TIDEN STANNAT

Håll hårt i min hand när änglarna faller säg ingenting bara håll mig i handen du är den finaste jag vet, du är den finaste jag vet. Den bästa.
Var ute och sprang en stund en 40 minutare, stannade till hos mormor och morfar och tittade in en stund!
Nu är jag hemma, druckit vatten och ätit en apelsin.
Imorgon blir det att ha sovmorgon en stund och sen ska jag ut och gå med hunden runt nio! sen blir det skolan en stund och sen drar jag nog till gymmet.. eller så hoppar jag det, men är så jävla sugen på att träna där just nu!!
men jag får se om jag hinner imorgon!

Kommentarer
Postat av: danten89

Jo det är bra =)

Vad gör du?

Kram

2012-02-20 @ 21:35:44
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0