Sött är gott

Jag lovar mig här och nu att jag inte ska äta onyttigt så länge jag tränar. detta är ett måste, om jag bryter hhmmm?? - Då får jag en strafflöprunda. oavsett vad klockan är. HÄR SKA TRÄNAS!!! hahah!
Ska inte äta ljust bröd och inte godis, chips m.m. nu ska jag hitta annat att göra än att äta godis, såklart det är skit gott så länge det varar men när man ätit upp. varför åt jag det där? det var ju heeeelt onödig.
funderar på att skaffa en träningblogg, då jag ska skriva om vad jag äter och vad/hur/när jag tränar!
vad tycker ni? Hade varit lite kul med åsikter.
Och detta är absolut inget för att gå ner i vikt eller liknande. men jag vill att det ska synas mer, fattar ni?
visst jag är vältränad det kan jag säga själv att jag är. men mer jag vill blir mer vältränad. jag ÄLSKAR att träna. det är det bästa som finns, om jag inte har något att göra väljer jag att dra ut på en löprunda eller gå en sväng med musik i lurarna! det är det bästa som finns!
Justejaaa!
hade fått en fråga om hur ofta och vad jag tränar på gymmet/löper ute m.m.?
Svar: När jag är på gymmet kör jag alltid uppvärming på crosstrainern i 20 minuter eller cykel på (Fat burner programmet) programmet är i 30 minuter.
Efter det kör jag magövningar, här ska det byggas en stark mage! sen ben, lite armar sen som nedvarv brukar jag ta ett löp på löpbandet i 10 minuter eller crosstrainer, (beror på vad jag kört innan!)
Detta är en vanlig dag på gymmet, givetvis kör jag inte dessa övningar varje dag och samma. om jag har tränat måndag - fredag alltså 5 dagar i veckan kör jag kanske mage/ben en dag och delar upp det!
När jag är ute och löptränar springer jag nästan alltid 5 km, ibland längre ibland mindre. 
Jag är ute och springer så ofta jag kan! det är det bästa som finns, att springa fort genom vinden,svettig med musik öronen, sköönt. Tex om jag inte har tagit med mina friskis kläder till skolan och inte ska träna efter/före skolan brukar jag ta ett eller två löp den dagen!!
love,love,love,love!
Angående vad jag äter. är heeeeelt olika. jag äter vad som serveras! pappas mat är den bästa ♥ jag äter godis alternativt chips på helger. men det är det slut med.
En liten dröm är att jobba som hälso coach eller PT. det hade varit så himla roligt!
Ha det bra snyggingar!<3 nu ska jag faktiskt sova.. pussar!

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Laggt till dig nu.. Släng in en kommentar när du gjort detsamma :D

2012-02-21 @ 16:02:03
URL: http://korneliias.blogg.se/
Postat av: Kornelia

Laggt till dig nu.. Släng in en kommentar när du gjort detsamma :D

2012-02-21 @ 16:02:11
URL: http://korneliias.blogg.se/
Postat av: danten89

Slappar bara ikväll=)

Hur är det?

Kram

2012-02-22 @ 23:51:19
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0