Tisdag

Hej!
Kom hem för ett tag sedan har varit och kört på körskolan! gick super bra körde i stan, motorvägen, och rondeller. Men har ju redan kört i stan och allt sådant hemma så det var ju inte nytt :) men nu har jag lärt mig lite mer! vilket är super bra då ju ;) haha!
iallafall jag mamma och zindy skulle ju ut och gå i det fina vädret men nu öser det ner regn tydligen!!! d.a.m.p.
vad är det här för sommar!!?!?!?!?!? så jävla dåligt väder är det ju så man börjar gråta snart ju...
Jag hoppas verkligen det blir fint väder imorgon så jag kan bättra på brännan lite mer än idag iallafall :)
man kan ju inte vara blek en sommar, vafan
Juste igår var jag i Ullared ju! det var faktiskt inte så jätte mycket folk, det har bara hänt 1-2 gånger att det har varit skiit mycket folk så man knappt kan gå där inne men det var det inte idag igen som tur var, vi hade tur :)
köpte ganska mycket saker faktiskt, en klänning, jeans, linnen, underkläder, skal till mobilen och lite annat smått å gott! visar kläderna och det någon annan dag, orkar inte det nu höhö!
men ni får ha en bra kväll så ska jag kolla vilka bio som går på fredag då kusin och jag hade tänkt gå och se på något <3 sen ska jag ringa och babbla lite med henne också! hihi!
pussar och kramar ♥
 
 
ge mig lite sådant här, tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0