TÄNK DET VAR VERKLIGEN SÅ

Det var som om jag aldrig har känt dig. Du är dig inte lik, jag var en god vän till dig nu vet jag inte längre. Jag vet inte vad jag vill allt bara ställer till det men jag orkar egentligen bry mig. Jag vill bry mig men jag orkar inte med det. Jag trodde jag kände dig väl, tydligen inte.
Du beter dig som om jag aldrig träffat dig som en boll du bara kan sparka på. Falska människor och folk som ljuger är inga vänner. Det känns som om allt är över.
Fan, nu skiter jag i allt. Det blir ändå aldrig bra, jag kan faktiskt inte tro på verkligheten att allt ska vara så svårt just nu. Hur ska det gå nu? jag bara tänker tillbaka i tiden, vi var så bra vänner, du var den bästa vän man kunde ha den bästa vän vid min sida ♥


Kommentarer
Postat av: danten89

Toppenbra =)

med dig?

kram

2012-05-12 @ 18:30:24
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0