091228

Hejsan!
Har inte hunnit blogga något i dag än! :P hehe
I dag vaknade jag vid halv tio. :) och gick ner och skulle titta på tv men det gick inte bara  för att parabolen var helt seg, för det snöade skit mycket så då gick det inte titta! :P
Då fick jag läsa min bok istället, :P
Nu sitter jag vid datan skulle bara skriva ett snabbt inlägg , till mina söta läsare! ♥
Pappa kom hem med ett nytt guitare hero nyss , så nu har vi två gitarrer! så mina två syskon sitter och spelar för fullt nu! :D höhö!
Ska snart hoppa in i duchen ;)
Men ni får ha en bra dag!

PuSs // Thiilda ♥


Dagens outfit:
- Randig vit/lila tröja - H&M
- Leggings - Lindex
- Vitt linne - JC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0