Heej!

Heej!
Just nu sitter jag vid datan bara ;P har typ inget åå göra ,..
Skolan var helt okej i dag! Schemat:
- Började vid halv nio fast egentligen börjar jag vid 10 över 10 , men jag hade so prov! ;/ :P
- Sen hade jag So
- Klassråd, eller det är jue inte så mycket klassråd .. :P
- Lunch, potatis och sås typ xD
Sen resten av dagen var jag och övade på Lucian, så himla gott! Så det har varit en riktigt slapp dag, ;)
Måste nu kunna en låt till Lucian som inte jag kan än för den är så svår men jag tror jag kan den nu, har jag lucia uppträdande i morgon för föräldrar och folk på kvällen! :P Hoppas på att jag hinner till träningen mee! ;)
På fredag är det lucia för skolan och sen är det lusse cupen! :)

Ikväll ska jag inget göra så jag tror det blir tve:n eller det måste det bli i vilket fall hehe ^^ :)
Ska titta på Oskyldigt Dömd!! ♥♥♥



Dagens outfit!
svarta jeans leggings - lindex
lila tröja - ? :P
svart tröja halv kort i ärmen till magen - H&M
Skor - dinsko
armband & ring. Ringen kommer från Italien och armbandet från guld affären! :)


Men nu ska jag ficksa lite på facebook! :)
Så vi hörs senare!
PuSs // Thiilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0