Kväll!

Hejsan!
Sitter nu här med ont i halsen och allt. Hatar det! ;( :P
Men ska väl gå ner och titta på tv, vet inte vad jag ska titta på xD
I dag har jag varit hemma och nyss var jag med fiia! :) jag gick till henne och sen tittade vi på tur och retur, den är ganska bra faktiskt hehe :P
Har oxå tittat på massa wallander i dag! :)
- hämnden
- skulden
- kuriren
Fast jag har redan sett alla men jag såg dom igen dom är så himla bra!
När jag satt i soffan och tittade på wallander kommer en underbar hund in till mig och lägger sig i mitt knä! ♥
Såå sööt! :) hihi
Det har faktiskt varit en helt okejj, hemma dag med syskonen, även de bråkar lite haha! :P
men vi hörs senare!
Ha en bra kväll! ♥

PuSs // Thiilda

Wallander hämnden:


Wallander skulden:



Wallander kuriren:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0