SNÖ! ♥

Hejsan!
har nyss varit ute i snö vädret! härligt och uppfriskande! :D
Har haft snöbollskrig med pappa och mina två syskon. :P men som alltid började den minsta lipa för ingenting så det varade inte så länge haha ^^ små syskon :P
Och så har jag städat tjockisarnas bur! (:
I kväll ska jag spela bingolotto! :) haha det brukar jag göra på uppesittarkvällen! ;) kul kul!
Men nu vet jag inte vad jag ska göra, fast först måste jag byta jeansen till mina mjukis byxor, känner att jag kan mysa till det lite med mys tröjja och mys byxor och gå här inne! :)
Men alla får ha en bra kväll!
Hörs senare! ♥

PuSs // Thiilda




ganska längesen jag la upp en bild på tjockis! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0