Tränat! ;)

Hej igen!
Nu har jag varit och tränat och hunnit titta lite på desperat. :):)
Såå himla spännande så jag döööör!! :D tänk om det är Orson som dör eller Susans före detta! :P hoppas inte.
Men det såg tyvärr ut som en kvinnlig hand. ;( Som jag längtar till nästa tisdag!! :D:D ♥
Och tills i morgon tror jag ska titta på greys fast annars ska jag titta på reprisen som jag brukar ägna söndags eftermiddagarna åt!! :D :))

Nu ska jag öva lite till på so:n sen ska jag sova. Är ganska trött från en ganska jobbig dag i skolan och en jobbig träning + prov i morgon det tarju nästan kål på en!! :P

Men nu ska jag gå och lägga mig! vi hörs i morgon! 

SovGott! ♥
PuSs // Thiilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0