(:

HeJ! :)
i går hann jag inte skriva kom hem så sent och var hemskt trött, :P Vi var ju då i stockholm det var ganska kul! :)
Jag hittade en tröja på monki (:
och lite saker på lagerhouse,.. farsdag present bla , (:

i dag var det skola igen då ;P
började vid 08.20 till 15.00
- matte
- idrott dans
- engelska
- mat kasslergratäng och ris, å typ någon sallad. :P
- No biologi :P
- data salen på lite av svenskan vi skulle göra en Ant enkät ,,..
- svenska
Sen slutade viii! :D

Äntligen Helg!!! :D

ikväll ska jag väl titta på tv tror jag (: fast vet ej vad jag ska titta på än :P


I morgon tror jag att jag ska åka till stan med mamma och syrran :)
På söndag ska jag spela match! :D
Nu ska jag ficksa mitt rum och göra om! :)

Ledsen men blir inga nya bilder på ett tag min kamera har gått sönder! ,,... :( :P
Ha det bra gott folk så hörs vi kanske senare kväll! (:

PuSs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0