Halloj! :)

skola i dag med då :P
- matte prov men jag fick jobba ist (:
- idrott bada, klädsim :P haha simmade 30 längder! :)
- lunch- pasta och köttfärsås det var faktiskt gott! :))
- No- skulle igentligen haft prov i dag men kristina vår lärare är såå himla snäll så hon flyttade fram det till nästa fredag, tur det! :)
- svenska bibblan och sen gick vi igenom lite saker om vad vi ska göra det kommande veckorna! :P
Sen slutade vi då! :D klockan 15.00!

Sen köpte jag godis på ica sen kom mamma och hämtade mig! (L)

Nu sitter jag vid datan och facebookar lite :P

ska snart gå ner och äta mollys kladdkaka!! :) hihi

Ikväll tror jag att jag ska vara med emma,.. :P vi ska nog titta på en film men jag vet inte vilken än :P
vi tänkte titta på beck- i stormens öga :P
men det blir nog inte så!! :(( vi får se ;P

 kommer lite bilder!


hihi var bara tvungen den är såå gullig på jannike! <3 :) Den har så många minnen :)


Mina armband utan färg som har gått sönder har gjort dem själv men nu tror jag att jag äntligen ska sätta mig ner och göra några! :)



Mina fiina armband med färg oxå! :)


Ha det bra allihopa så hörs vi ikväll!
PuSs





Kommentarer
Postat av: Jannike

Lägg inte ut den bilden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-13 @ 20:38:31
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0