heej!

heej!
i dag var det ju skola igen .. :P
schemat i dag:
- hemkunskap, fick tbx provet det gick ju galant :)
- Franska, det suuger , jag hatar nästan franska...,, :P haha
- Mat- det var inte såå gott så det blev gurka för min del :P
- engelska vikarie gjorde inget utan jag skrev av typ :P xD hehe
- So linda, syarta och jag skulle titta på innwbandyn men vi fick inte, det var på hasses lektion såå, men vi gick iaf och sen kom han och typ hämtade oss!  HAHA! :P lina och jag höll på att flabba ihjäl oss XD :)
- No, typ inget :P

Slutade vid 15.20 :)
Sen åkte jag hem då och nu sitter jag vid datan.
Ikväll eller snart ska jag på nåt j*vla öppet hus sak för ad och jag ska ha språk! ... JAG KOMMER DÖÖ! ;( :P
Hur kul är det liksom!? :P haha,..
Träningen kan man ju liksom glömma ikväll för jag måste vara i skolan .. :( :P det suuger..

Nu måste jag gå in på facebook har inte varit inne där i dag hihi :P

Men vi hörs kanske när jag kommer hem eller i morgon!
Ha det bra :)


Älskar dig, Puss ♥





Bilden är lite svag men det ska vara ett hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0