heej!

heej!

Blev inte något med att vara med fia och jannike var tvungen att vara hemma ,. . :P
Men hemma har det inte varit så tråkigt ändå! :) hihi när man är med Molly!
Vi har städat och lyssnat på musik och fikat glass och maränger! :)
Det var faktiskt kul! :D
Och så har jag tittat på en film som gick på canal + kanalerna kom inte ihåg vad den heter,:P
Just nu sitter jag och tittar på Prinsen och jag, den gå på fyran nu! :)
Den är hur bra som helst eller jag har ju sett den innan men den är jätte bra!
Handlingen kortfattat:
Det är en prins som heter edward och han är prins i danmark när han åker till USA så träffar han en tjej som heter Page och hon är mycket intresserad av studierna!
Och vill egentligen inte ha något med edward och göra men sen blir Page Edwards labb kompis och då måste hon vara med honom.
Edward blir sedan lite kär i Page och efter ett tag blir Page det med.
När de är på biblioteket så får Page reda på att han är prins och blir sur och arg för att han inte berättat det.
Och så åker han tillbaka till Danmark efter ett tag.
Och sen kommer Page efter och säger att hon älskar honom! :)
Och då frågar Edward något som Page aldrig skulle tänka sig vara sant...

Jag rekomenderar verkligen filmen för  de som inte sett den, den är hur bra som helst! ♥

Men nu ska jag titta färdigt, vi hörs sen!

Ha en bra lördags eftermiddag! ♥

 



PuSs // Thiilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0