HEJJ! :D

heej!
var ju i ullared i går, på studiedagen det var kul! (:
jag fick lite köpt! :D
- jeans
- tröja
- underkläder
- ansikstmask
- hårspännen
- och lite godis
 nu var det säker något jag glömde men men .. :P

i dag var skolan helt ok, hade so läxa tills i dag och så sa några i min klass att vi skulle har skriftligt prov! :O :( :P
Men det var det ju INTE som tur var! :D för jag hade inte gjort den.. :..:P
schemat i dag :

- matte började vid 08.45 :)
- Lång rast .. :)
- franska gjorde min redovisning det var hemskt att stå där framme själv.. :P  men nu är det gjort! :D
- mat- typ någon soppa,..
- svenska - inställd! :D:D så fia och jag gick till biblioteket och lånade 2 böcker.:) som jag vill vara , jag har läst den innan men den är såå himla bra! och sen den andra kom jag inte ihåg vad den heter.. :P men den verkade bra iallfall! :P jag ska ha en bok till svenskan för vi ska läsa en bok :P
- engelska hade typ något med några låtar det var kul! (;
- So, hasse var inte där så det blev lite flummigt hehe ^^ det var KUL! :D haha :P
sen slutade vi vid 15.10 :)
Ha det bra gott folk! :D

Älskar diig PuSs ♥


(bilden är ganska gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0