Mys kväll hemma!


Idag var det skola igen då! :P men det var helt ok gick faktiskt fortare en vad jag var med på! :P hehe :)
schemat:
- matte, fick godkänt på mitt matte prov :D
- idrott, superstar det söög,, :P
- engelska fast den slapp vi för vi var typ i kyrkan i dag för det var lucia firande ,,.. :P
- Lunch. klyftpotatis och snitsel och sås :)
- No, bygger en bro av spagetti ,, :P
- Svenska ,..
Slutade i dag vid 15.00 :):)

OCH DET ÄR ÄNTLIGEN FREDAG!! ♥ :):)

Nu sitter jag vid datan och skulle vara skriva ett inlägg för jag har ju inte skrivit något i dag,.. :( har inte hunnit,,..

För jag har lämnat min syster hos mormor och morfar hon skulle sova där för mamma och pappa är bort resta! :)

Så jag och molly ensamma i helgen! (: gott hiiihi :P

Men nu ska jag gå ner och äta molly har gjort tacos medan jag har läst den nya frida, som dunsade ner i brevlådan i måndags eller nåt , jag har inte hunnit läsa den :P

Men vi hörs senare ikväll! ♥ Ha den bra kväll!

PuSs // thiilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0