100412

hej! :)
Ganska dålig uppdatering här i dag ja..
Men jag har inte hunnit och jag har inte tänkt på att jag ska blogga! :P hehe.. (A)
I dag var det första skol dagen på sen lovet! :P det var lite smått surt, men våran klass gör det till humor! :)
Dagens Schema:
- Började 8.20 med sljöd gjorde på mitt broderi, som jag har kommit skiit långt på ;P haha eller inte ^^
- Livskunskap, satt och pratade typ bara, :P kul och höra klassens åsikter faktiskt! :)
- Lunch , Det var äckligt och jag skojar inte då, det var makaroner med en kräk pasta sås, men det gick och äta ;P
- Idrott kul, men jag kunde inte vara med på det sista för jag har fortfarande ont i min fot! ;/
- Matte, :P
- No tittade vi på några klipp på youtube och då satt alla i klassen eller alla killar typ och sjöng med "Älgarna protesterar älgarna har fått nog" haha! ;)
Sen slutade vi tjugo över tre ungefär tog bussen hem vid halv och så när jag kom hem så låg Frida på bordet! :D hihi! så då kunde jag äta medans jag tittade i den! :) hehe, alltid lika skoj! :D (Jag läser den en gång till nu!) :P haha ^^
Sen efter det spelade jag fia knuff med syster, sen frågade mamma om jag vill följa med och springa, hihi! :)
Det är klart, men min fot gör ju ont, så jag tänkte det kan ju inte skada om jag springer på den en gång mer eller mindre! :P haha^^ Så jag kom hem för en stund sen och har ätit kvällsmat nu! (:

I dag kom beställningen av H&M katalogen! :D




- En pyamas med korta shorts och en t- Shirt
- Svarta shorts

Men vi hörs senare ♥
// Thiilda

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Sv: jaha okehj :) lager 157 är skoj :D

2010-04-12 @ 21:32:49
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: ida

Åh fina saker :D har också beställt, vad tycker du om det?

2010-04-13 @ 10:39:15
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0