100413

Hej bloggen! ;)
Nu har jag kommit hem eller det var någon timma sedan nu :P
I dag var det skolan igen ;P
- Började med musik vid tjugo över åtta :P vi hade redovisningar :)
- Franska!... :P
- Lunch fisk, potatis sås, :)
- Engelska jag fick G på nationella provet i engelska! :P
- So, Satt och skrev av hasse det han skrev, skiit kul! :P eller inte.. Hehe, fick reda på provet vi gjorde innan lovet, hahha! det var lite kul, jag fick 18 och man skulle ha 25 för att vara Godkänd, men jag ska göra ett lättare i nästa vecka! :P Det är något med so och mig haha! jag Failar alltid på so prov! ..
- No, vi satt och jobbade med uppgifter! ;)

Och så tog jag bussen hem vi halv fyra och gick in till konsum med syster så köpte vi glass och det sitter vi och mumsar på nu! :) hihi!
Och jag har köpt en majblomma av lillasyster nyss! :) hihi hon säljer nämligen det detta året hehe, :P
Men vi hörs senare =)
Ha en fin eftermiddag ♥


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag degar bara ;) vad sysslar du med ikväll?

2010-04-13 @ 19:40:16
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0