100422

Hej! :)
Sitter vid matbordet med syster och äter glass! ;) hehe.
Hon hjälper mig att komma på vad jag ska ha med mig till cupen :)
I dag var skolan helt okej, hade matte prov nationella! :P det gick faktiskt bra jag är ju inte ett geni i matte men det gick faktiskt bra! :) hehe, det var bra!
Ska träna senare i dag med =) Hoppas det funkar med min fot! ;/


                                                          DAGENS OUTFIT!




- Svarta leggings med nitar - H&M
- Svart shorta/tunika - H&M
- Svart klänning - Lindex
- Armband - H&M
- Halsband en "spåkula" typ ;P - ? :P

Men vi hörs senare
Ha en fortsatt bra dag ♥

PuSs // Thiilda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Allt bra med dig?=)

2010-04-22 @ 18:39:42
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0