100428

GodMorgon! :)
Nu har jag duschat och har satt på mig lite kläder :P i dag har jag inte haft problem med kläderna, bestämde vad jag skulle ha på mig igår kväll! ^^ haha!


                                                               DAGENS OUTFIT!






- Svart klänning - Lindex
- Svart shorta/bluse
- Strumpbyxor - H&M
- Armband - H&M & Lindex

Nu ska jag äta lite frulle sen ska jag sminka mig! =)
I dag börjar jag tio i tio, med nationella prov i franska. ;( aaaa! jag kommer dö.
Men vi hörs när jag kommer hem

Ha en trevlig dag ♥


Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

det är bra med mig, hur är det själv?:)

kram

2010-04-28 @ 10:34:42
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Sabrina

fräcka strumpbyxor=)



SV;

Tack :)

idag har jag inte gjort något, regnat:( och jag är sjuk.. Självdå?



( PASSA PÅ ATT STÄLLA FRÅGOR I MIN FRÅGESTUND )

2010-04-28 @ 20:25:25
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0