100430

Hej!
Ligger under filten i min säng med en varm dator! :) Så himla mysigt saknas bara en fet chips påse! : haha! ^^
Nae, så tjock kan jag inte vara jag var med mamma i konsum innan och fick en pinnglass en 88:a! och så köpte vi muffins och några kakor, hehe, ;) så jag har magen full med massa onyttigheter.. :P hah ^^
Vet inte vad jag ska göra ikväll ska nog bara vara hemma och slappa ;P
Skolan i dag var helt okej, sitter här med huvudvärk som jag haft i tre fucking dagar nu!.

Men man kan ju säga att jag blev lite sné när jag kommer en bit till skolan och har glömt mina kära hörlurar =(
Min musik = In My Heart! ♥ det är det bästa som finns att gå och lyssna på i skolan och på lektionen, tills ens so lärare, Hasse säger: Mathilda jag vill prata med dig efter lektionen! och lägg undan mobilen. HahHa ^^ jag trodde jag skulle döö han är så sträng så det var väl därför om Kristina hade sagt något så hade det inte varit så farligt, alltså på Kristinas lektioner är det spring och vi lyssnar inte så mycket på henne men vi har ju ändå respekt för henne men inte på samma sätt som Hasses! Så fort vi kommer in i klass rummet ska det vara knäpptyst! ingen får prata om man inte viskar. och när han pratar och om man säger något då stannar han direkt upp och tittar på en är ni klara? haha! ^^ det är faktiskt kul! och vi får ha tuggmi för Kristina men inte för honom men jag brukar ändå ha det! ;P hehe, men jag fattar inte varför man inte får ha tuggmi? det är ju något posetivt! :) haha! ;)
Och då kommer han till mig efter lektionen och säger:
- Lärare - jaa, jag ser att du har mobilen på lektionen, och jag vill inte säga till dig flera gånger och det är faktiskt allvarligt.
- Jag - Jaha, och ler på munnen  så där lite. :P
- Läraren - Han bara det är inget att skratta åt!
- Jag bara nehe,
- Läraren - Är du en telefon mussbrukare?
- Jag - Haha! ^^ Skrattar när det verkligen inte är läge! och jag bara; ja.. haha!^^
- Läraren - Nae men allvarligt du får inte hålla på med mobilen och sms:a och sluta lyssna på musik du sa ju att du inte fattade en del grejer som jag går igenom på tavlan men då kanske du ska lyssna?..
- Jag - Ja sant, men när jag inte fattar från början så är det ingen idee att blanda in massa annan skit så varför skriva ner massa grejer och lyssna när jag inte kan lära mig det? när jag inte kan något?
- Läraren - Men då kan vi gå igenom grejer efter varje lektion? om du vill det?
- Jag - Tittar bort och bara nej, jag fattar typ ^^ hah..
- Läraren - okej men jag vill inte se någon mobil på min lektion mer och så ska du vara med! Men nästa lektion ska jag fråga dig lite saker efter.
- Jag - hehe, okej visst det kan du ju göra om du vill liksom.
Haha! ^^ det var verkligen onödigt samtal med honom, fy. haha! nae men jag ska inte prata med honom mer, jag ska sticka från lektionen så fort jag kan! (: ;P haha, det kan jag det jag ju gjort många gånger innan,. hahaa! ^^

Nu ska jag fixa lite på datorn och sen ska jag nog vila och slappa! :) Heeela kvääällen!  ♥
Ha en trevlig eftermiddag ;)

En bild från sista lektionen i dag:



PuSs till söta läsare ♥



Kommentarer
Postat av: zita

Sv: Aha (: jag har letat efter ett par med hjärtan på överallt och inte hittat :/ fast de är fr Lindex ;)

2010-04-30 @ 17:50:07
URL: http://zoul.webblogg.se/
Postat av: elin

sv: okej!:)

lägger till dig nu då=)

2010-04-30 @ 18:18:40
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: elin

sv: jadå själv då?:)<3

2010-04-30 @ 18:23:02
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: elin

okej så kul!!:D

2010-04-30 @ 18:23:20
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: elin

sv: typ bara skola;) själv då?

2010-04-30 @ 18:43:26
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: sofia

asså shiit. hahha vem var läraren? xd

2010-05-01 @ 15:14:17
URL: http://henriksbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0