A6!

Hej bloggen och alla söta läsare förstås! :)
Vad gör ni? just nu har jag kommit hem, är hemma själv det var ingen hemma vet inte var familjen är men jag ska ta reda på det snart! :P (a)
I dag blev det en ganska lyckad dag ändå hade tre lektioner sen stack jag hem till fia och hämtade hennes plånbok sen åkte vi in till A6! och så shoppade vi loss lite! :) haha! ^^



- Svart linne
- Solglasögon
- strumpbyxor
- Örhängen

Det blev ju ingen träning i dag ;/ så jag tänkte att jag kunde vila min fot då så det var ju bra. hehe! ;)

Nu ska jag hoppa lite studsmatta med syskonen =)
Hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Marika

Vinnare är utsedd i min tävling! Kika in=)

2010-04-27 @ 21:29:39
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: Ida

Vill också ha sådana strumbyxor! Så snygga :D

2010-04-28 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0