DAGENS

Nu har jag spelat fia med knuff med syster och ska sminka mig lite nu för jag har klipp tid vid halv två så jag ska gå kvart över ett eller nåt! :) hehe..
Annars vet jag inte vad jag ska göra riktigt, får se om jag hittar på något! :P ska nog bara vara hemma och chilla lite!




                                                  DAGENS OUTFIT!






- Sten tvättade leggings - Once for Girls
- Vitt linne - JC
- Vit tröja med tryck - Lindex
- Vit puma tröja - Stadium
- Blåa Converse
- Svart skinnjacka
- Sjal - Indiska

Nu ska jag och lillasyster dra oss ner till stan ska ju klippa mig!
Vi hörs när jag kommer hem! ;)
Ha en riktigt bra dag alla ♥

// Thiilda


Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv:

the bounty hunter (:

2010-04-06 @ 13:06:03
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0